eemeliekarlssonn

Alla inlägg under mars 2011

Av Emelie karlsson - 31 mars 2011 22:03

Precis kommit in från LouLou, bättre tjej än hon finns verkligen inte.

Så hjälpsam som du är , är inte många som är..

Du är bäst tjejen!


Spenderade min kväll inne hos henne och nu sitter jag i ett varmt bad och väntar på att klockan slår 23.30 så jag kan ladda hem Big Brother! :D

Har blivit helt crazy i det , från början tyckte jag det var sjukt tråkigt men det blir roligare för varje gång ! :))

Och vilken tur att inte Gurkan behövde åka ut, för då hade hela programet kunnat lägga ner, Gurkan är BÄST!


 


 



Av Emelie karlsson - 31 mars 2011 15:54

Tjena folk!


Hade idrottsdag idag i skolan och tänkte förklara lite vad jag gjorde!


1. Cirkus : Ja vi byggde lite pyramider eller försökte iallafall höhö ,, sen rullade vi runder på några stora bollar, mesta av tiden la vi på tjockmattan och snackade ! :D

2. Magdans: Trodde verkligen inte dte skulle vara så svårt faktiskt, man shekade lite på höfterna sen så såg det bra ut tyckte jag det såg ut som..  

Men nej det är mycket fokus man måste ha inte bara röra lite hit och dit , men fett skoj var det att lära sig mer och tvekar på att börja med någon annan, gick på det när jag var mindre men det mesta har försvunnit och man har glömt allt och har blivit otroligt stel i kroppen!

Haha! :D   

3. Volleyboll: Ja, precis inte min sport kan man säga, tycker mest man skadar sig på det och får problem med armarna, fett tråk på det!   


Men ska ta mig ett bad nu och bara slappna av hehe :)

Pusshajj

 


Älskar såna här bilder, man får sån värme känsla   


  

Av Emelie karlsson - 30 mars 2011 23:39

Väntar på att Big brotshers ska laddas ner..

Sålänge sitter jag och dunkar med musik, smsar och äter godis haha :D

Idrottsdag imorgon och börjar halv 9 så kan sova ungefär 20min mer imorgon , det behövs, ska ha Cirkus, magdans sen vet jag faktiskt inte vad tredje passet var! HAHA

På fredag blir det bio med mina underbara brudar, vilken film jag ska se får ni veta senare hehe ;)

Men nu ska det bäddas ner i sängen och chilla framför Big brother! :)


 


Bjuder på ett otroligt skabbigt foto på mig! :)


  


Av Emelie karlsson - 30 mars 2011 17:07

Idag är jag faktiskt ganska glad trots jag har mycket plugg att göra och So provet idag gick skit!

Men so provet får jag skylla mig själv för , man pluggar inte en dag innan ett prov så är det! Hehe

Men idag fick jag besked att mitt sommarjobbande är förflyttat så ska inte sommarjobba i slutet av sommaren yeeaahh ! :D

Hade faktiskt lite ångest för det ;)

Men nu ska jag äta sen skicka mina beställningar på kläder !

Längtar som fan till påsklovet kommer bli så awesome med mina brudar! ;D


Puss på gumpen!


  


Av Emelie karlsson - 29 mars 2011 15:35

Idag blir en helt vanlig pluggdag,, har prov imorgon i So och kan verkligen ingenting!

Dagen idag har varit dryg och jobbig är helt slu efter helgen höhö!

Men en posetiv sak var väl att jag fick alla rätt på matteprovet och blev 200kr rikare! :)

hehe !


Men nu ska ja ladda hem Bigbrother och titta lite !

pusshajj!


 fick precis en hälsning från vår ena lilla valp Pepsi,,

Såå lik sin mamma så det är sjukt !


 



Av Emelie karlsson - 27 mars 2011 14:12

Vill bara försvinna, glömma alla mina vänner och hitta nya!

Hur fan kan jag vara så sjuk i huvudet ?

Hur fan gick detta till?

Har inte så mycket att skriva för allt är åt skogen, jag skämms över mig själv och trivs inte med mig längre, jävla idiot är vad ja är!

HJÄLP NÅGON MIG BORT, VILL INTE LEVA MER ! , i give up everything...

 

Min tår faller längs min kind , och jag hade bara velat spola tillbaka tiden och aldrig låta dette hända!


 


  


Av Emelie karlsson - 26 mars 2011 10:25

Hallu  bitches!


Idag blir man 16år , är redan 5000kr rikare yeeeaah , och mer blir det ikväll! :D

I veckan får jag ny mobil , min en slut för tillfället :(

Men nu ska jag locka håret och fixa mig i facet!

Skriver antagligen mer ikväll! :D


Ciaa  


 


   

Av Emelie karlsson - 26 mars 2011 01:20

Hallu alla sötisar!


Dagen idag har spenderas i lund och andra folk med Gina, tack för dagen gumman, du e klart bäst trots ditt galna flipp humör HAHA! :D


Nu är man 16år, jävel vad tiden går fort, tänk jag har levt nu i 16år och mina ben har rört sig i 16år helt sjukt vad länge det känns!

Imorgon blir det bowling med släkten och paketer..:D

Har ju redan fått min ena möbel i tidig present till rummet och beställt kläder för över 2000kr och smycken nu hoppas jag bara jag får ny säng,mobil, pengar till körkort och ännu mer pengar! :D

Och söndag blir det hos mamma det firas ! :)

HAHA


Aja nu ska jag bädda ner mig i sängen och titta på Big brother, är verkligen besatt av det programet! haha


 

 



Ovido - Quiz & Flashcards