eemeliekarlssonn

Direktlänk till inlägg 28 juni 2011

♥ Sovandet har blivit svårt..

Av Emelie karlsson - 28 juni 2011 15:45

Sover knappt ingenting om nätterna längre, inatt har jag sovit 2h och igår 4h så är trött ständigt sen dricka och mingla ute på det jippi vad pigg man är!

Har haft ofta mycket sov problem, men den sista tiden har det blivit otroligt, lägger mig i sängen vid 1 ca men somnar inte förrän vid 5-6, ligger där och vänder och vrider sen får jag annat på tankarna och får ångest och vissa kvällar har det kommit tårar rinnande och får såna inbildningar tänk om , hur skulle jag må då? , skulle jag klara att ta hand om mig själv om jag förlora dig, typiskt såna tankar ..

Det har hänt för mycket död den sista tiden med cancer och allt annat det värsta som finns för mig är om jag förlorar min mamma , för jag skulle inte klara mig, jag skulle förmodligen tappat greppet och ramlat ihopa!

Men om vi tar bort allt det så mår jag ju bra, gör mina misstag hit och dit och har ångest emellan åt men endå står jag på mina ben och ser glad ut, är faktiskt själv stolt över mig själv som står här och har inte brytit ihop än sålänge och kommer inte göra det heller!

Man börjar ju sommarjobba på måndag också, då börjar helvetet från 8 - 16 gaaah!

Så i helgen ger man järnet, fredag festa sönder, lördag lika så sen söndag ligger man väl död   

Hehe.. :)

Men nu måste jag fixa mig , drar till kusinerna och firar Isabella :)

Puss love till alla!


  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie karlsson - 6 juli 2011 23:41


Tyvärr måste jag ta ett paus från bloggandet ett tag framöver , mycket har hänt och mår inte längre alls bra , jag skakar av rädsla och går inte ut längre förutom på min tomt eller om jag är tvungen , går bara ut med mina hundar enstaka gången om dag...

Av Emelie karlsson - 3 juli 2011 13:11


Sjuk nissen är påväg in i mig. Somnade inatt 05.00 och blev väckt sen 10.30 , kunde knappt svälja och min hals är helt röd plus har jag så fruktansvärt ont i min mage och smått ont i huvudet! Får hoppas det går över för ska ju in till Lund idag o...

Av Emelie karlsson - 3 juli 2011 02:44

    Vilken helg och det är en dag kvar till imorgon av helgen.. Fredag: Chillade man fram till 8 för sen dök min ena brud upp hemma hos mig för vi skulle börja fixa oss tillsammans, sen dök Challe upp och vi fotade sen vid 21.30 kommer min pappa oc...

Av Emelie karlsson - 1 juli 2011 15:48


Du fuckade allt för mig, jag satt och grät av rädsla framför datan när du satt på andra sidan säkert med ett leende på läpparna! Hur fan kunde du? Hur fan kunde du göra så mot mig ens? Jag fattar inte , jag skakar när jag går ut från ytterdörre...

Av Emelie karlsson - 1 juli 2011 02:30


Sover hos Challe inatt, myys på det! Idag har inte hänt så mycket , har varit ganska duktig imorse, klippte vår lilla gräsmatta alldeles själv , stolt över mig själv faktiskt! ;) Sen vid 3 stack jag och bror med hundarna till Dalby Stebrott och g...

Ovido - Quiz & Flashcards