eemeliekarlssonn

Alla inlägg under maj 2011

Av Emelie karlsson - 31 maj 2011 21:40

Vanlig skoldag fram till 11.45, sen var det dags för 9orna att ta bussen till Bakken!

Var framme på skolan vid 7 sen gick jag och Challe hem.

Otroligt fint väder och mycket karuseller blev åkta!

Är helt slut i benen och har typ sträckt min nacke på någon av karusellerna hehe , aja sånt får man vara beredd på att det kan hända!.

Nu ligger jag i sängen och ska snart se Big Brother, gårdagens avsnitt.

Men nu ska jag bädda ner mig i sängen och bara chilla!

Imorgon blir det nog träffa Alex i malmö sen grillfest på syrrans skola HA HA!

Är ledig torsdag och fredag ju, riktigt sköönt!   

Pusshajj innan jag fastnar här för länge.


  



Av Emelie karlsson - 29 maj 2011 18:25

Snart blir det iväg till pojkvännen och träffa han en stund , var ju ett tag sen nu .

Sen ikväll blir det skype med små pojjkarna och min gangster Hö hö från gbg och blir väl som vanligt att jag somnar i webben haha!   

Morsdag idag ju och jag städade huset och köpte en chokladkartong till mamma , så snäll jag kan vara ! :)

Helgen har annars varit kanon , och nästa blir bättre, föör då ska jag festa med min chickenblatte och hittar vi ingen fest så ska han iallafall vara social mot mig, för allt han har gjort!

    

Faan vad jag är snäll asså , tycker synd om Linus som har tråk och sjunger ass like that för Anton på skype och allmänt bjuder på mig själv för han har inget att göra HA HA! (yy


Men nu blir jag hämtad!

Kyss


  





Av Emelie karlsson - 29 maj 2011 02:39

Fotbolls matchen ikväll, har väl ingen missat!

Till och med jag såg halva som HATAR verkligen fotboll..

Video kommer in hur det såg ut när min pappa blir happy för ett litet mål , tror han skrek för alla , lixom räcker man skriker en gång , men nej för han ska det dansas runt och bara vara allmänt pinsam!

Och skämma ut en totalt....

Blev nog lite för mycket öl för han , :D


Men nu ska jag vara roande mot lilla Anton som är har accepterat att vilja vara min gayvän hahah   

Pusshajj svejj !


  



Av Emelie karlsson - 28 maj 2011 15:16

Haha tack för en underbar kaos kväll igår , eller mer spykväll  pojks och flickor! ;)

Kvällen började bra sen blev det mer en fyllekväll , själv spydde man inte utan blev ner spydd av någon annan, men sånt händer , inte jätte nice precis men aja sånt kan hända oh igår gjorde de det.

Värsta var nog när jag skulle hjälpa min tjejkompis när hon började spy för då började jag klökas och sånt fy fan så Challe fick gå där ifrån annars hade hon också börjat.

Men jag kunde inte lämna henne ute precis , så höll i hennes hår sen började jag må fett illa Ööörrrkkk...

Drack faktiskt inte så jätte mycket, utan hjälpte de andra istället hehe ! ;)

Såå duktig var jag, men ville inte att samma misstag skulle hända som sist så lät bli lite grann!   


Men idag är man endå smått bakis , så blir rena chilledagen, städa rummet och mys ikväll!   


Pusshajj


     Två bilder innan man gav sig iväg! :))


  



Av Emelie karlsson - 27 maj 2011 17:37

Skyper med Anton , fast han ligger och sover så gör det med mig själv just nu!

Vad trevligt det känns! ;)


 

haha söt han är .   


  

Av Emelie karlsson - 27 maj 2011 09:31

Sitter nu och äter frukost, för en gång skull hatar att äta i vanliga fall!

Men idag hade vi sovmorgon och vet inte om jag gillar skolmaten idag.

Vi börjar inte förrän 20 över 10 och har 2 fucking lektioner sen slutar vi, känns lönt att komma.

Skulle egentligen inte komma , men kom för en privatsak...

Men nu ska jag snart ut med hundarna och sen kommer väl förhoppningsvis Challe och sen bär det av till SKOLAN!


Pusshajj


  

Ångrar inget jag gjort, däremot gör jag aldrig om det!


  

Av Emelie karlsson - 26 maj 2011 23:30

  Hemsk början på dagen men allt slutade bra.

Danskväll dag idag med 9:orna från Hjärup och Central, är endå glad för att jag gick dit, var roligare är jag trodde faktiskt !   

Blev mycket dans med olika personer HAHA , dansa framåt, dansa bakåt och om igen hahahahhaha ja det fastnade i huvudet. :D

Imorgon är det sov morgon sen gå 2 lektioner sen är det slut.

Och har jag tur hittar jag någon fest imorgon , (yy


Men nu ska jag ladda hem BigBrother och sen sova!


Godnatt.  


  Godare glass får man leta efter!

  



Av Emelie karlsson - 26 maj 2011 15:38

Träning inför balen ikväll, har egentligen ingen lust..

Men vad ska man göra , får sovmorgon imorgon JIPPI!.

Men nu ska jag äta, sen fixa mig och tillsist skype med Willie innan jag sticker till skolan ikväll!   

Blir ett kort inlägg men skriver antagligen mer ikväll när jag kommer hem! :)


Kyss


  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

klocka

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards