eemeliekarlssonn

Direktlänk till inlägg 23 juni 2011

♥ Alltid samma skit..

Av Emelie karlsson - 23 juni 2011 20:59

Är så trött på att alltid hjälpa andra så det får kul, men sen när det gäller att jag ska någonstans och ha lite kul då får man ingen hjälp!

Ja detta gäller inte alla men jag pekar till min mamma direkt med detta, jag är snäll och lånar ut mitt jävla busskort till min syster så mamma och hon kunde åka till sösdala till någon där.

Det visste att jag skulle iväg idag, men tror ni det dyker upp tiden vi hade bestämt? Nej det gör det inte , är så fucking arg och besviken det är inte första gången detta händer heler!.....

Jag skulle in till Malmö och göra en sak där inne med Andreas och några andra sen skulle jag åka vidare till Oxie men tror ni man kommer iväg ?

Nej för ens jävla mamma har ens busskort och dyker inte upp tiden vi hade bestämt.

Gash vad förbanad jag är, går inte att beskriva med ord!

Hela min fucking dag är borta tack vare de!, men jag åker iallafall endå in mot Oxie men stanna i malmö sket sig och det var fan nu jag hade chansen att göra en sak där inne!

GAAAAAAAAAAAAAH!!!!!!!!!!!!!!!!!

     




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie karlsson - 6 juli 2011 23:41


Tyvärr måste jag ta ett paus från bloggandet ett tag framöver , mycket har hänt och mår inte längre alls bra , jag skakar av rädsla och går inte ut längre förutom på min tomt eller om jag är tvungen , går bara ut med mina hundar enstaka gången om dag...

Av Emelie karlsson - 3 juli 2011 13:11


Sjuk nissen är påväg in i mig. Somnade inatt 05.00 och blev väckt sen 10.30 , kunde knappt svälja och min hals är helt röd plus har jag så fruktansvärt ont i min mage och smått ont i huvudet! Får hoppas det går över för ska ju in till Lund idag o...

Av Emelie karlsson - 3 juli 2011 02:44

    Vilken helg och det är en dag kvar till imorgon av helgen.. Fredag: Chillade man fram till 8 för sen dök min ena brud upp hemma hos mig för vi skulle börja fixa oss tillsammans, sen dök Challe upp och vi fotade sen vid 21.30 kommer min pappa oc...

Av Emelie karlsson - 1 juli 2011 15:48


Du fuckade allt för mig, jag satt och grät av rädsla framför datan när du satt på andra sidan säkert med ett leende på läpparna! Hur fan kunde du? Hur fan kunde du göra så mot mig ens? Jag fattar inte , jag skakar när jag går ut från ytterdörre...

Av Emelie karlsson - 1 juli 2011 02:30


Sover hos Challe inatt, myys på det! Idag har inte hänt så mycket , har varit ganska duktig imorse, klippte vår lilla gräsmatta alldeles själv , stolt över mig själv faktiskt! ;) Sen vid 3 stack jag och bror med hundarna till Dalby Stebrott och g...

Ovido - Quiz & Flashcards