eemeliekarlssonn

Direktlänk till inlägg 23 juni 2011

♥ Nu blir det film!

Av Emelie karlsson - 23 juni 2011 03:22

Har precis lagt på i skype med Anton, som vanligt somnade han hehe! (a)

Man kan inte mer än få ryssningar i kroppen så söt han är när han sover hihi!

Men bortsätt från det så gud vad det har regnar i ikväll, gick ut en lite längre runda nu ikväll med hundarna och så hängde Challe med som sällskap. 

Men hade jag några hundar som ville hänga med mig ut ?, nej det hade jag dock inte eller jo mitt lilla Gizmo troll hängde med men de andra vägrade gå ut från dörren när det såg vilket väder det var, så alltt slutade med att Challe bar Mindi i famnen med paraply över sig och jag lika så med Sammi sen Gizmo sprang nere på marken och sket i vilket.

Efter en blöt runda och regnet hade börjat lugna sig så sätter jag mig vid datan och lägger mig i sängen för att sova , då börjar ovädret och mitt fönster trodde jag skulle spricka eller något hö hö , så blev lika pigg igen.. 

Så nu sitter jag här och ska se en film snart Life Or Something Like it heter den, och får hoppas den är bra hehe! :)

Har även beställt lite saker som jag visar imorgon i bloggen!


Sålänge får ni ett sött foto på Anton när han sover!   


  hihih sötnooosen!

Tur han inte ser bilden, för då hade han kokat på sitt hår..

Mer kille än han som fixar sitt hår så mycket finns fan inte haha, min lilla gay har blivit hans smeknamn när platttången åker upp ;D


  




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie karlsson - 6 juli 2011 23:41


Tyvärr måste jag ta ett paus från bloggandet ett tag framöver , mycket har hänt och mår inte längre alls bra , jag skakar av rädsla och går inte ut längre förutom på min tomt eller om jag är tvungen , går bara ut med mina hundar enstaka gången om dag...

Av Emelie karlsson - 3 juli 2011 13:11


Sjuk nissen är påväg in i mig. Somnade inatt 05.00 och blev väckt sen 10.30 , kunde knappt svälja och min hals är helt röd plus har jag så fruktansvärt ont i min mage och smått ont i huvudet! Får hoppas det går över för ska ju in till Lund idag o...

Av Emelie karlsson - 3 juli 2011 02:44

    Vilken helg och det är en dag kvar till imorgon av helgen.. Fredag: Chillade man fram till 8 för sen dök min ena brud upp hemma hos mig för vi skulle börja fixa oss tillsammans, sen dök Challe upp och vi fotade sen vid 21.30 kommer min pappa oc...

Av Emelie karlsson - 1 juli 2011 15:48


Du fuckade allt för mig, jag satt och grät av rädsla framför datan när du satt på andra sidan säkert med ett leende på läpparna! Hur fan kunde du? Hur fan kunde du göra så mot mig ens? Jag fattar inte , jag skakar när jag går ut från ytterdörre...

Av Emelie karlsson - 1 juli 2011 02:30


Sover hos Challe inatt, myys på det! Idag har inte hänt så mycket , har varit ganska duktig imorse, klippte vår lilla gräsmatta alldeles själv , stolt över mig själv faktiskt! ;) Sen vid 3 stack jag och bror med hundarna till Dalby Stebrott och g...

Ovido - Quiz & Flashcards