eemeliekarlssonn

Alla inlägg under juni 2011

Av Emelie karlsson - 30 juni 2011 03:27

Hur kan det vara så svårt att somna? vafaan , !!!


 

Av Emelie karlsson - 29 juni 2011 17:08

Längtar som fan till helgen, går inte att beskriva hur bäst denna kommer bli!

Det var ett tag sen jag var såhära glad, det går inte att beskriva , jag har mycket ångest innerst inne men min glädje har gått över och jag är så stolt för det är detta jag har velat ska hända hela tiden så låt bara detta hålla i.. :)

Annars står väl tiden stilla till dess , ska till stranden ikväll annars har jag bara solat under dagen och tagit det lugnt,..

Nu blir det ut med hundarna så får väl ta på mig något!

Ska även komma bilder snarast sen igår hon kusinerna! hehe

Puss sålänge!

  


Av Emelie karlsson - 28 juni 2011 15:45

Sover knappt ingenting om nätterna längre, inatt har jag sovit 2h och igår 4h så är trött ständigt sen dricka och mingla ute på det jippi vad pigg man är!

Har haft ofta mycket sov problem, men den sista tiden har det blivit otroligt, lägger mig i sängen vid 1 ca men somnar inte förrän vid 5-6, ligger där och vänder och vrider sen får jag annat på tankarna och får ångest och vissa kvällar har det kommit tårar rinnande och får såna inbildningar tänk om , hur skulle jag må då? , skulle jag klara att ta hand om mig själv om jag förlora dig, typiskt såna tankar ..

Det har hänt för mycket död den sista tiden med cancer och allt annat det värsta som finns för mig är om jag förlorar min mamma , för jag skulle inte klara mig, jag skulle förmodligen tappat greppet och ramlat ihopa!

Men om vi tar bort allt det så mår jag ju bra, gör mina misstag hit och dit och har ångest emellan åt men endå står jag på mina ben och ser glad ut, är faktiskt själv stolt över mig själv som står här och har inte brytit ihop än sålänge och kommer inte göra det heller!

Man börjar ju sommarjobba på måndag också, då börjar helvetet från 8 - 16 gaaah!

Så i helgen ger man järnet, fredag festa sönder, lördag lika så sen söndag ligger man väl död   

Hehe.. :)

Men nu måste jag fixa mig , drar till kusinerna och firar Isabella :)

Puss love till alla!


  

Av Emelie karlsson - 27 juni 2011 13:49

Grattis syster på 10års dagen, idag blir det att fira syster och plannera kalas för henne hehe!

Klart ska jag ta han om det , ni vet den bästa för göra sånt hehe nej men där var jag ju inte lite ego höhö , fast mamma kan inte sånt med lekar och rolighet så blir jag som tar hand om kalaset eller partyt som syrran säger !  

Ikväll kanske det blir ut och träffa någon , hade ju helt glömt bort att syrran fyllde år , ja tyvärr ganska hemskt men skulle egentligen åka in till malmö och träffa saknade Linus men det får bli på onsdag eller något för imorgon ska jag på kalas hos kusinen Isabella..

Det är nu alla småungar fyller år!

Får ju inte glömma att säga att vädret är ju helt kanon ,låt det förbli så nu framöver och låt oss i sverige också känna att vi har sommar och varme!   

Men om man ska släppa datan och gå ut i solen, när den äntligen finns här! x))


Skriver senare igen!


  




Av Emelie karlsson - 26 juni 2011 23:53

Precis rubriken säger, mamma har nu kollat på ett ytterligare hus i Sösdala eftersom det förra var för mycket jobb med så blev det inget av.

Men nu har hon hittat ett som hon har blivit helt förtjust i , ute på landet..

Huset skulle bara läggas plattor på hela framsidan som beräknas vara klart till nästa år.

Ja , jag är jätte glad för komma ifrån detta område men inte från staffanstorp, jag har äntligen fått allt på plats så kommer mamma med sån här ide, aja det är väl bara att gilla läget !

Men orkar man bygga upp allt igen det är det som är frågan? men blir det att vi flyttar lär jag bo i staffanstorp på helgerna! :)


Har inget foto riktigt på hur huset men finns ett hus i närheten dit vi ska flytta och är i stilen av det..


Tryck in på hemsidan!


http://www.hemnet.se/bostad/villa-3rum-sosdala-hassleholms-kommun-flensburgsgatan-1-tidigare-o-jarnvagsgatan-15-1927799

 

Det om skiljer sig är att vårt är trä hus, det mesta är vitt i huset och en bit från tågstationen..

 

  

Av Emelie karlsson - 26 juni 2011 17:58

Bästa helgen på länge.

Åkte ju till min syster och bodde hos henne från torsdag till lördag kväll var hemma vid ca 20.00

Midsommar firades med syster , barnen och Kalle sen min mamma och syster riktigt mysigt.

Blev grillande och gottgott hehe!   

Sen igår blev bästa kvällen, var ju på kröök/fest med massa folk, lite ångest hade man dock efteråt , för saker som hände men sånt får man ta och acceptera nu, går ju inte att ändra på det precis , annars var kvällen/natten perfekt det enda negativa var att min kedja på cyklen lyckades hoppa när vi skulle cykla hem 2 jäkla gånger...

Jag och Challe laga cykel är ju inte det bästa.. (yy


Idag blir det softa, var ju ute på utflykt med familjen och sen joina Challe med så var ungefär 2timmar sen jag kom hem och nu blir det bänkad framför Tv resten av kvällen , är helt slut och börjar få smått ont i huvudet !

Skriver ett litet kvälls inlägg ikväll !   


 

saknar mitt blonda håår !   

 

Av Emelie karlsson - 23 juni 2011 20:59

Är så trött på att alltid hjälpa andra så det får kul, men sen när det gäller att jag ska någonstans och ha lite kul då får man ingen hjälp!

Ja detta gäller inte alla men jag pekar till min mamma direkt med detta, jag är snäll och lånar ut mitt jävla busskort till min syster så mamma och hon kunde åka till sösdala till någon där.

Det visste att jag skulle iväg idag, men tror ni det dyker upp tiden vi hade bestämt? Nej det gör det inte , är så fucking arg och besviken det är inte första gången detta händer heler!.....

Jag skulle in till Malmö och göra en sak där inne med Andreas och några andra sen skulle jag åka vidare till Oxie men tror ni man kommer iväg ?

Nej för ens jävla mamma har ens busskort och dyker inte upp tiden vi hade bestämt.

Gash vad förbanad jag är, går inte att beskriva med ord!

Hela min fucking dag är borta tack vare de!, men jag åker iallafall endå in mot Oxie men stanna i malmö sket sig och det var fan nu jag hade chansen att göra en sak där inne!

GAAAAAAAAAAAAAH!!!!!!!!!!!!!!!!!

     




Av Emelie karlsson - 23 juni 2011 14:29

Känns bra att precis stigit upp från sängen..

Idag blir rena stress dagen, måste packa några saker och städa rummet för om ca 2timmar åker jag till syster i Oxie och blir där till lördag eftermiddag!

Så detta blir sista inlägget eftersom min syster äger ingen data med bredband hehe, men skriver direkt på lördag när jag kommer hem.

Snart är det ju midsommar som firas i Oxie med familjen och några i "släkten" ..

Sen på lördag blir det partyy hehe :))

Men vi höres sålänge för börjar bli lite stressad , för måste duscha med (yy

Puss


  Är man inte söt när man var mindre? ;))


     

Ovido - Quiz & Flashcards