eemeliekarlssonn

Alla inlägg den 1 juli 2011

Av Emelie karlsson - 1 juli 2011 15:48

Du fuckade allt för mig, jag satt och grät av rädsla framför datan när du satt på andra sidan säkert med ett leende på läpparna!

Hur fan kunde du?

Hur fan kunde du göra så mot mig ens?

Jag fattar inte , jag skakar när jag går ut från ytterdörren , är rädd för något ska hända , du har skrämt mig till max, jag kommer aldrig mer kunna se dig in i ögonen aldrig mer!

Jag försöker glömma och tänka hur kul jag ska ha i ikväll , men texterna jag läste satt sig fast i mitt huvud faan också!

Jag trodde allt jag läste var en dröm men läste det imorse igen och fatta verkligen hur mycket du försöker med mig! ...

Har inga ord kvar , jag skakar av rädsla , jag får tårar i ögonen av rädsla ..

Jag ser bara hemska tankar framför mig och äckliga saker , snälla låt mig bara fösvinna här ifrån, jag gör vad som helst men bo kvar här går inte längre!

INGET KOMMER BLI SOM FÖRR!


   

 

Av Emelie karlsson - 1 juli 2011 02:30

Sover hos Challe inatt, myys på det!

Idag har inte hänt så mycket , har varit ganska duktig imorse, klippte vår lilla gräsmatta alldeles själv , stolt över mig själv faktiskt! ;)

Sen vid 3 stack jag och bror med hundarna till Dalby Stebrott och gud var mycket folk där var hehe, fast det är ju mest ett ungdomsställe och otroligt fint vatten så förstår att man åker dit!

Blev dock inget badande för mig , men för Mindi min hund blev det, hon älskar verkligen vatten den tjejen hehe ! (yy

Men om man ska snart sova , blir en rolig kväll imorgon med Gina och under dagen ska man vara med Challe antagligen blir det åka in till Dalby en sväng :))

P.s Bilderna sen hos kusinerna kommer in snarast , måste bara få sladden av pappa :)

Pusshaajj


     



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011
>>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

klocka

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards